Camilla Läckberg - Årets Chicaste Karriärista

Min kärlek till Camilla Läckbergs böcker var ögonblicklig. Vid första meningen var jag fast.

Jag gillar också henne som person. Hon har självdistans och en stor portion humor. Hon tacklar kritiken från de manliga svenska författarna som inte säljer lika många böcker som hon gör på det bästa tänkbara sätt: Leif GW Persson gav hon en prenumeration på tidningen Min Häst.
Bara en cool kvinna skulle göra en sådan sak.

Camilla är nu nominerad till Årets Chicaste Karriärista. Än så länge leder Blondinbella. Inget ont alls om henne - nej då. Men Camilla har faktiskt presterat någonting.

Rösta på underbara Camilla HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0