Dagens träningsagenda

Jag är världens snällaste människa. En av dem i alla fall. Jag är så snäll att jag till och med blivit kallad för "dumsnäll". Och jag har en ängels tålamod. Försöker alltid att se det positiva i allting runt omkring mig. Men...

GÖR MIG ALDRIG FÖRBANNAD!

Jag är i ganska bra form nu. Konditionsmässigt och styrkemässigt. Så jag tackar träningen för att mitt blodtryck inte gick upp fler oktaver än det faktiskt gjorde när jag hade pratade med Folksam. Jag är fortfarande fly förbannad! Skitsur! Just my luck att hamna hos en handläggare som är en komplett idiot!

Träningen går i alla fall bra. Som på räls.
Idag körde jag rygg, biceps och mage och avslutade med spinning.
Imorgon blir det bara konditionsträning. Powerwalk innan frukost och spinning till lunch.

Motion är det bästa sättet att bli kvitt aggressioner. Boxning kanske skulle vara någonting för mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0