Dags att ringa Lundqvist?

Häromdagen var det backkris. Idag blev det nästan en chockartad stämning då Johan Holmqvist tvingades gå av isen. Nu är det bara Jonas Gustavsson kvar, eftersom Stefan Liv också har en skada. En enda fungerande målvakt känns liiiite vanskligt.

Ishockey ska vara dramatiskt. Det är dramatiken som gör hela sporten.

Vilken match det blev mot Ryssland, trots förlusten. Det var länge sedan jag skådade en så jämn match i VM. Båda lagen hade lika många utvisningsminuter och nästan lika många skott på mål. Hysteriskt spännande, som sig bör.

Och Huselius.... Han glänste verkligen på isen. Det glädjer mig. Men jag är också glad över att jag inte är hans fru - en förlåtande natur har jag inte.

Målvaktskris. Vad göra?

"Välkommen till VM, herr Lundqvist!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0