Gym och lördagskrönika

Jag har på förmiddagen kört mitt första styrkepass på gymmet sedan Förkylningen Där Jag Nästan Strök Med. Det gjorde jag naturligtvis inte och jag var inte en sekund nära döden, men när jag blir det minsta täppt i näsan ökar min testosteronhalt och jag förvandlas till en gnällig man (nej, jag är så långt ifrån militant feminist man kan komma, men män blir pipiga när de är förkylda).

Det var ohyggligt jobbigt att bara ta sig till gymmet idag. Och allting var jättetungt och jättejobbigt. Det retar mig lite att en veckas frånvaro påverkar så mycket.
Jag nästan kröp in i lägenheten när jag kom hem och kollade av om jag hade fått några fina mail. Vilket jag naturligtvis inte hade. Vem sitter och skriver mail till mig när solen skiner?

Fick läsa nyheterna istället. Och glädjande nog har Aftonbladet börjat publicera Alex Schulmans lördagskrönika på nätet igen. Vill man läsa "Veckans finaste" och "Veckans otyg" måste man däremot ha deras Plus-tjänst och det vägrar jag att skaffa. Det går under kategorien "otroligt onödiga utgifter som man inte behöver och inte ska dra på sig".

Läs och njut av lördagskrönikan HÄR.

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Riktigt bra för att vara skrivet av Shulman ;) Hittade såklart hit via Hemlös.

2009-04-18 @ 18:53:03
URL: http://hosannas.info/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0