Kreativt vemod

Jag har svårt att skiljas från saker. Avsked är inte min starka sida. Och idag har jag vansinnig separationsångest.

Tisdagarna har sedan i början av februari varit den bästa dagen på hela veckan. Då är det både Skrivarkurs och LOST. Men nästa vecka är det sista kurstillfället. Det känns så vemodigt.

Jag har lärt mig massor. Och det har varit väldigt inspirerande.

Men nu är det bara en gång kvar. Funderar dock på att ta en fortsättningskurs i höst. Kanske börja skriva på min roman i sommar?

Jepp. Det borde jag.

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

God natt tjejen med den härliga bloggen. Kram

2009-04-28 @ 23:42:04
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0