Vems bokhylla är du mest nyfiken på?

En del tittar igenom badrumsskåpen hos folk som de hälsar på. Av mänsklig nyfikenhet. Jag tittar vad personen har i sin bokhylla.

Det gör tydligen fler. Idag skriver Expressen om min nya favoritsite boktipset.se där man får göra just det. Se andra människors "bokhyllor".  Vad man väljer att läsa säger väldigt mycket om hur man är som person.
Att fd höjdhopparen Stefan Holm är både beläst och väldigt allmänbildad är ingen nyhet. boktipset.se ger oss en offentlig inblick i hans läsvärld och favoritböcker.
Det är rysligt spännande att titta igenom vad andra människor har för smak.

Jag tror att jag är mest nyfiken på vad Carola läser. Om hon gör det alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0