Är inte detta olaga hot?

Jag slötittar igenom nyheterna på nätet lite innan läggdags. Det brukar vara min avslappning innan jag kryper till sängs. Den här kvällen blir jag dock bemött av en rubrik som gör att jag förmodligen kommer och vrida och vända på mig i flera timmar innan sömnen infinner sig och när den väl gör det kommer jag att drömma mardrömmar.

Martin Stenmarck säger:

"Min nya låt ska göra ont".

Till skillnad från de förra då eller?

Jag blir uppriktigt sagt rädd för detta hot. För den tidigare låten som spelades på radio flitigt för ett par år sedan där han kvider:"....jag kommer inte hem ikväll..." ekar fortfarande i mitt undermedvetna och gör ont.

Kommer den nya låten att göra ännu mer ont? Är det ens möjligt?

Kommentarer
Postat av: Julia

haha ja det kan man nog undra! Fin blogg föresten!

2009-08-23 @ 23:45:27
URL: http://gulljulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0