Definition av den perfekta mannen

Ännu är sommaren inte över. Jag är precis hemkommen från en lång promenad i ett väder som var helt ljuvligt. Varmt och fläktande. Perfekta förutsättningar för en lyckad promenad.

Vad man hinner fundera mycket när man är ute och går. Promenader gör under för tankeverksamheten liksom för humöret.
Jag funderade mycket kring den kommande kursen i kriminalromaner som startar om två veckor. Om intriger och motiv och annat smått och gott som hör en bra kriminalhistoria till. Min förhoppning är att kursen kommer att ge mig kunskap om hur jag strukturerar upp mina idéer på bästa sätt.

Under stäckan jag gick kom jag även på min definition av Den Perfekta Mannen:

Det är någon som kallar mig för "sin prinsessa" och menar det.

Det är mycket tankar som rör sig i mitt huvud ibland alltså.

Kommentarer
Postat av: Lina

För mig är den perfekta mannen den som står vid ens sida när man kanske inte alltid förtjänar det, som alltid uppmuntrar, stöttar, skrattar och kramar om en :)

2009-08-23 @ 14:31:00
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Maria

Det var en riktigt bra definition, tycker jag! =)

2009-08-23 @ 14:54:36
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0