Elva får en annan klang

Min vidskeplighet (ja, jag vet att det inte är så moget) har tidigare gjort att jag trott att det vilar en förbannelse över siffran elva. I alla fall datumet den elfte.
Historiskt har det hänt så vansinnigt mycket tragiska saker just den elfte och faktum är att jag privat också har haft en benägenhet att ha ännu mer otur just detta datum.

Därför känns det lite extra roligt att få glädjande nyheter just idag. Den elfte augusti.

Fast jag vågar inte andas ut ännu. Min dator låter som en traktor och det är aldrig ett bra tecken. Typsikt om den skulle krascha just idag när jag vill läsa så mycket som möjligt om förlovningen.

Så jag är lite på min vakt för oförutsedda händelser idag. Som jag alltid är den elfte. 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Dela med dig av de glädjande nyheterna! :)

2009-08-11 @ 12:18:06
URL: http://malmkvist.blogg.se/
Postat av: Maria

Öhhh...?

Om du läser de tidigare inläggen i bloggen så ser du nog vad de glädjande nyheterna för dagen är.

2009-08-11 @ 12:19:19
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0