Fler böcker beställda

Jag gick in i mitt sovrum nyss och tittade igenom hur många böcker på ett ungefär som jag har liggandes som väntar på att bli lästa. Mellan tummen och pekfingret var det cirka 35 stycken.
Ändå läser jag mycket, men högen med det jag vill läsa tenderar att växa i snabbare takt. Och fler och fler tips på bra böcker hittar jag varje dag - bland annat genom alla fantastiska bokbloggar som jag läser med största intresse.

Idag kunde jag bara inte hålla mig längre, utan gjorde ytterligare en beställning på sju böcker - varav sex i pocket. Fördelen med att handla på nätet är att man inte blir ruinerad. En pocketbok kostar 39 kr. Så man får med andra ord 2,5 bok för samma pris som ett biobesök (visst är bio lite onödigt dyrt?).

Det kommer att bli en härlig - men intensiv - bokhöst!

Kommentarer
Postat av: Lilla O

Det är billigare på internet, men det blir alltid fler böcker beställda än jag tänkt från början. Vad blev det mer för böcker?

2009-08-13 @ 08:53:42
URL: http://lillaosblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0