Jag kom till affären

Jag tror att den pre-höstångestattack som slog mig igår som ett basebollträ i huvudet gjorde att det slog slint fullständigt. Idag är det 27 grader varmt i skuggan. Då får jag för mig att jag ska ut på en powerwalk. Jepp, mitt på dagen när det är som varmast sätter jag på mig träningskläder och skor och ger mig iväg.

Jag kom till affären sju minuter härifrån. Där insåg jag att jag förmodligen skulle få värmeslag om jag fortsatte min planerade runda. Så istället blev det att gå in på ett luftkonditionerat Pan-ica och inhandla det som saknades till kvällens middag.

Imorgon ska jag vara mer förutseende. Då blir det powerwalk tidigt på morgonen. Innan solen har börjat gassa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0