Runar är inte så dum ändå

Igår kväll låg jag och tittade igenom Klick, där Runar har sin frågespalt. Den här veckan hade Runar fått ett brev ifrån en tjej som hade blivit lämnad av sin man bara en månad efter vigseln för en annan kvinna.
I sitt svar till denna tjej skriver Runar:

"Att bli bitter är som att dricka gift och förvänta sig att andra ska dö av det".

Det stämmer så bra! Exakt så är det ju. Bitterhet är mer förödande för den som är bitter än den man är bitter på. Så kloka ord av Runar.

Fast idag spelar det ingen roll. Jag kommer att vara bitter hela helgen för att jag inte befinner mig i Göteborg för att se Madonna. Förmodligen även längre än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0