Skam den som ger sig

Under den tid som jag har varit arbetslös så har jag vid flera tillfällen sökt ett extrajobb som jag tror skulle passa mig som hand i handsken. Alla gångerna har jag dessvärre fått ett nekande svar. Senast imorse var jag in på företagets hemsida för att se om det fanns några lediga tjänster att söka, men icke.

För en liten stund sedan ringde dock min telefon och det var en tjej från detta företag. De hade behållt min ansökan och nu sökte de extrapersonal igen och undrande om jag var intresserad.

Självklart! Intervju på fredag.

Kommentarer
Postat av: Sherry

Congratiolations!



Nice Sweet Blog!

2009-08-17 @ 15:48:12
URL: http://sherry.cairowecare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0