Var rädd om foten, Foppa!

Foppa ska göra ett sällsynt inhopp i ett underhållningsprogram. Valet föll på Filip & Fredriks "Vem kan slå".
Personligen såg jag inte ett enda av dessa program förra säsongen det gick - inte min tekopp - men jag gillar verkligen grabbarna annars och har tittat lojalt på deras andra programserier.

Vad jag förstår av konceptet på "Vem kan slå Filip & Fredrik" är att man utmanar dem i fysiska grenar. Och det är alltså det Foppa ska göra.

Jag säger bara: Var rädd om foten, Foppa!

Vi har ett OS i februari att se fram emot. Foppa har ju inte - för att uttrycka det milt - haft någon vidare tur i skadestatistiken. Känns lite som han utmanar ödet här.
Men jag kommer att titta på avsnittet. Självklart. Och håller tummarna att han inte slår ihjäl sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0