ÄNTLIGEN!!!!

Jag har inte varit så här exalterad sedan Tre Kronor tog OS-guld i Turin 2006! Nu är det ett faktum. Nu är det verklighet.
Kronprisessan förlovar sig!

Väntan har varit lång, och ändå är tillfället förvånande. Att tillkännage en förlovning i ekonomiska kristider. Visserligen säger obekräftade uppgifter att själva bröllopet inte kommer att äga rum förrän till nästa försommar, och förhoppningsvis har vindarna vänt tills dess. Kungafamiljens utgifter har ju en tendens att väcka ont blod och detta kommer att kosta. Men visst är det underbart med lite glada nyheter i all bedrövelse?
Icke-royalister: Tänk så mycket PR detta bröllop kommer att göra för lilla Sverige. Tänk på alla intäkter från alla nyfikna turister som kommer att strömma till huvudstaden nu. Detta bröllop höjer vår snabbt sjunkande BNP!

Gud välsigne kronprinsessan Victoria och Daniel!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha Det första jag gjorde var att kika in på din blogg efter jag läst denna nyhet.Och jo visst hade du skrivit om den :-)

ÄNTLIGEN säger jag med :-)



Kram

Tessan.

2009-02-24 @ 11:57:12
Postat av: Mattis

He he he... Vad glada Kungen och drottningen såg ut på löpet.....



864041w.jpg" rel="nofollow">http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00864/ny-topp864041w.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0