LOST

Jag hade inte tid att börja följa serien Lost när den startade i svensk TV. Har egentligen inte sörjt det så mycket. Men nu visar TV4 repriser av denna serie på nätterna - runt fyra - då jag vaknar och zappar runt för att försöka somna om.
Av Wikipedia (tack igen) har jag förstått att jag har hamnat mitt i säsong 3. Och jag förstår ingenting. Men jag är helt fängslad.
Så jag skrev till penpal Cajsa och bad henne uppdatera mig. Ska jag köpa boxarna? Är det en bra investering?

Mest orolig är jag över att även denna serie till slut spårar ur (risken är ju stor med tanke på handlingen). Som min favvo-serie Grey´s Anatomy har gjort. Sörjer detta så mycket. Manusförfattarna har tydligen fattat tycke för illegala substanser och skrivit in att Izzie inte bara ser och pratar med sin döde fästman - hon har även passionerat sex med honom. De håller på att förlora mig.

Dagens tips: Börja aldrig att knarka. Det blir aldrig bra tv.


Kommentarer
Postat av: cajsan

ja kan tillägga att ja faktiskt missade första året av sändningarna på tv. men blev HEEEELT fast när brorsan köpte 2 första boxarna och vi satt i typ fyra dar för ett LOST-maraton utan att lämna soffan för mer än mat och toabesök.. =)så har du tid över, ta ett maraton. tror du kommer älska de olika karaktärerna.. =)

2009-03-03 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0