Måndag hela dagen

Gjorde ett besök i den kungliga huvudstaden, där jag har pratat av mig. Det är bara att konstatera: Det är kallare ute än vad jag kan hantera. Rått, kyligt och inte ett dugg charmerande.
Låg ett brev på hallgolvet när jag hade kommit hem. Från Bostadsrättsföreningen som meddelade att inom ett par dagar tänker de skicka ut en faktura på renoveringen av badrummet. Härligt! Ännu en utgift. Men de har fortfarande inte gjort mitt satans badrum klart och protokollet från besiktningen har de fortfarande inte lämnat ifrån sig.
Bara att sätta sig ner och skriva ett mail igen då.
Tänk att allting ska vara så SVÅRT!

Hade fått mail också från Folkuniversitetet som påminde om att min kurs börjar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0