Thank God it´s friday

Jag känner mig ganska mätt på erfarenheter nu. Faktiskt.
Idag hade turen kommit till Försäkringsbolaget. Fick en faktura igår av Bostadsrättsföreningen på 57 260 kr för den renoveringen de genomförde innan jul. Fick använda toaletten i tvättstugan och duscha i kvarterslokalen i ÅTTA VECKOR. Och som tack för det får man en faktura på nästan sextio tusen.
Cajsa brukar skriva till mig när jag är nära ett nervsammanbrott: Det som inte tar livet av dig, gör dig bara starkare.

Vid det här laget är jag en krigare.....


Kommentarer
Postat av: A-K

Hej Mia,

Det låter som en saftig summa... Jag förstår dig fullt och fast, 8 veckor med tvättstugans toalett och sedan den "lilla räkningen" som grädde på moset i dessa tider... Shit...

Tur att du är stark, en verklig krigare är du!

Hoppas att du får en riktigt härlig filmkväll och att kylan drar sig tillbaka till Nordpolen där den hör hemma... Kram kram/ AnnaPanna

2009-02-21 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0