Martin - mitt Prozacpiller

Martin.
Jag önskar att alla fick ha en sån som Martin i sitt liv. Jag blir glad så fort jag ser honom. Faktum är att jag blir glad bara jag tänker på honom.

För några dagar sedan fick jag veta att denne underbare man medverkar i ett program på TV3 på onsdagarna, "Stora byggslaget". Det hade jag missat helt (det skyller jag dock helt på Martin själv eftersom han inte annonserat detta ordentligt för mig).

Jag älskar den nya teknologin. Numera kan man se avsnitt man missat på TV på nätet. Det blev mitt lördagsnöje igår. Att titta på de avsnitten jag missat av serien. Jag kommer att titta idag med. Kan. Inte. Få. Nog.

Inte nog med att Martin är den mest naturbegåvade komiker jag någonsin träffat, han är även en underbar och omtänksam kollega, pluggar till mäklare och är uppenbart en sjuhelsikes inredare.

Vilken man, hörrni!

Och JA. Han är exakt så charmig och mysig som han verkar.


martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0