Regnets påverkan

Regn har alltid haft en sövande effekt på mig. Ljudet av regn fungerar som en vaggvisa. Aldrig sover jag så djupt som just när det regnar.
Åska har också samma effekt. Jag kan sova mig igenom ett öronbedövande åskväder.

Inatt var det dock annorlunda. Jag sov med balkongdörren öppen, eftersom det blir oerhört kvavt och varmt på nätterna annars. Och inatt måste det ha varit ett skyfall utan dess like, för jag vaknade upp vid halv fem av dånet regnet åstakom mot räcket på balkongen.

Sedan somnade jag om. En liten stund till.


Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej. har du något träningstips som du kan dela med dig av till mig? -roliga träningstips, bra musik att träna till osv. tacksam för svar.

puss/louise ewing

www.louiseewing.blogg.se

2009-07-24 @ 12:34:47
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0