Sköna drömmar

Det blev "sovmorgon" imorse. Inte förrän halv fem öppnade jag mina ögon. Jag ser det som en framgång - sakta men säkert blir nattsömnen längre och längre.
Jag gick upp och bryggde kaffe, svarade på mail, tittade om det kommit in några nya jobbannonser under natten (är inte det optimistiskt så säg - när man har förhoppningen att företag lägger ut sina annonser på nätterna) och sedan lade jag mig igen och läste igenom ett par kapitel till av "Hypnotisören".
Jag somnade om med boken på magen. Och drömde. Av bara den. Hur man kan drömma så mycket under en så kort tidsperiod övergår mitt förstånd.
Jag drömde att Jonathan Rhys-Meyers var här. I mitt hem. Och får en astmaattack, så jag är tvungen att ringa efter ambulans (är det inte höjden av ironi? När man äntligen har en vacker man i sitt hem så slutar han att andas.).
Behaglig kille dock att drömma om, den där. Och att titta på.


Kommentarer
Postat av: Tompa

Finns det kåtare blick än hans..?!!

2009-07-29 @ 00:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0