Dåliga odds?

Jag är alldeles i extas idag! För ikväll kan jag vinna 124 miljoner kronor. 124 miljoner! Men då måste jag ha sju rätt på Lotto och minst två rätt på Joker.
Oddsen för att ta hem denna drömsumma är en på 336 miljoner. Känn lite på det oddset ett tag. En på 336 miljoner. Jag vill inte på något sätt låta negativ, men är inte det ruskigt dåliga odds?

Helt plötsligt känns det mer troligt att jag kommer att springa på ett ufo i tvättstugan (inte illa det heller - för tänk vad pengar jag skulle tjäna på att sälja den historien till media).

Kassa odds. Men visst är hoppet det sista som överger oss?

Kommentarer
Postat av: Mie

Jag brukar tänka, trots dåliga odds, att NÅGON måste ju vinna och då kan det lika gärna vara jag! :) Lycka till.. både i tvättstugan och med lotto!

2009-06-27 @ 14:29:01
URL: http://mies.webblogg.se/
Postat av: Therese

Önskar dig dock ett stort lycka till :-)

2009-06-27 @ 20:55:25
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0