Han vet

Sent på tisdag kväll visar TV4 de två sista avsnitten av LOST, säsong fem. Inspelningarna av sjätte och sista säsongen pågår just nu och vi får tålmodigt vänta tills nästa år för att se dem.

Sällan har väl en tv-serie skapat så många frågetecken och gett utrymme för för så mycket spekulationer och teorier.

Jake är en av de karaktärerna jag känner minst för. Mest beroende på att det finns så många andra färgstarka personligheter (jag älskar Hurley) som gör att Jake framstår som lite transparant. Lite tråkig. Lite för präktig. Lite ointressant.

Mannen som spelar Jake - Matthew Fox - vet hur serien slutar.

Honom är jag avundsjuk på. Jag är alldeles för nyfiken för att hålla mig till tåls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0