Jag gör lemonad

När livet ger dig citroner - gör lemonad

Jag gör lemonad idag. Jag vägrar att klaga på vädret - det finns ändå ingenting jag kan göra för att ändra på det (tror inte på vädergudar så jag tillber dem inte för en förändring).
Jag gör det bästa av situationen istället. Jag slappar. Med gott samvete.

Jag har legat och läst på morgonen. Håller fortfarande på med Marian Keyes "En förtjusande man". Den tar sig, kan jag säga. Först blev jag lite förskräckt över att den är på 737 sidor. Den koncentrerade mängden chiclit kändes från början lite väl i överkant. Men hon är en drottning inom genren. Faktiskt.
Marian Keyes vet hur man underhåller en regnig dag.



Kommentarer
Postat av: Netti

Ibland e de skönt me sånthär väder då man e ledig, kan slappa me gott samvete :o)

Låter så himla gott me citronlemonad....

2009-06-13 @ 18:06:05
Postat av: Chriz

Har du läst konsten att hyra film har du redan gjort det ;)



Det är min första, kanske inte uppfyller alla journalistiska krav som krävs för att officiellt kallas en krönika (har ej full koll) men ska jag vara helt ärlig hade jag lite brist på fantasi om vad jag skulle inleda med så det fick bli som det blev :)



Däremot klurar jag redan nu på nästa veckas krönika och vad jag ska skriva om , tips för övrigt... ser du en top 5 lista så har du precis läst veckans krönika!

2009-06-13 @ 18:11:37
URL: http://metrobloggen.se/Chriz
Postat av: Jessica

Fan vad jag gillade detta inlägg! Om vädret.

Word! :D

2009-06-13 @ 18:15:16
URL: http://qes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0