Kärt återseende

Det vore egentligen en lögn att påstå att sommarmånaderna numera är årstiden för repriser på tv. Nu för tiden visar ju tv repriser året om. För vilken gång i ordningen visas Vänner till exempel?

Har det dock gått tillräckligt lång tid är repriser ett härligt sätt att få promenera i minnernas kvarter. Det blir endast en härlig nostalgisk tripp! Man har vissa minnesbilder av programmet men inte tillräckligt för att komma ihåg varenda replik utantill, men nickar lite ihågkommande emellanåt.

Ikväll är det ett kärt återseende i rutan för mig: Murphy Brown. Denna sitcom fick på den tiden det begav sig inte alls den uppskattning som den förtjänade och föll lite orättvist i glömska.
Jag ska titta och nicka lite ihågkommande och vara så där skönt nostalgisk ikväll.

SVT2  23.15.

 

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: kan tänka mig att folk (uttorkade kärringar) gör uppror nu.



Ja d e nog d hon menar, men eftersom man själv inte e en av dom så finns ju inte detta riktigt i min värld.

2009-06-12 @ 17:37:54
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Daniel

hehe så jag fnittrade. klassiska nostalgi serier e bland det mysigaste som finns tycker jag!!!

2009-06-12 @ 23:40:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0