På kalas hos La Familia

Nicko blev 14 år idag. Han var fyra dagar gammal när jag träffade honom för första gången. Det känns inte alls som det var fjorton år sedan.
Så idag har jag varit på kalas hos La Familia. Min härliga familj.




Det senaste tillskottet i familjen. Zaki.




Zaki med födelsedagsbarnet Nicko.




Lillebror Liam, Zaki och Nicko.




Nickos årliga jordgubbstårta. De gör alltid en specialare till mig eftersom jag inte äter jordgubbar. Det är kärlek det.


Jag älskar er, familjen! Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: la familia

tack för idag vi älskar också dej

puss och kram la familia

2009-06-13 @ 23:30:25
Postat av: Anonym

tack för idag vi älskar dig också

puss och kram la familia

2009-06-13 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0