Vad gör man inte för femton minuter i rampljuset?

Jag tror att detta är en sann historia. Vet inte med säkerhet eftersom det är en historia man skrattar åt - inte med.

Följande har hänt:
Carola Häggkvist startar ett träningsläger (för sång får man anta - inte idrott) vid namn Carola Camp. Nu är det även så att en svensk medicinsekreterare (ja, hon titulerar sig så) även bär det namnet. Carola Camp alltså.
Hon går idag ut i Expressen (Carola Camp alltså) och deklarerar med bild att hon "inte vill att någon ska tro att jag har med lägret att göra" och har bett Carola (Häggkvist alltså) att hon ändrar namnet på lägret. Hon känner sig nämligen bestulen på sitt namn (Carola Camp alltså).

Men att få sin bild publicerad i tidningen kanske ger lite plåster på såren? Jag publicerar din bild på min blogg också, Carola Camp, så kanske rånet på namnet inte svider lika mycket.
Risken att man förväxlar Carola med Carola känns dock inte trolig.



Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

buuhuu, torka tårarna lixom.



Svar: som tur e så e Berg med i landslaget oxå. Men det e många som inte borde vara d.

2009-06-16 @ 21:00:56
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Stine

Haha, What a looser! Jag hoppas hon skäms!

2009-06-16 @ 23:23:41
Postat av: Johanna

Roligt! :-)

2009-06-17 @ 13:09:39
URL: http://johanna-jojo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0