Dagens ros

Utan någon som helst konkurrens går Dagens ros till Magnus Uggla som i sin blogg idag ger sina landsmän en rejäl uppläxning för deras negativa inställning till det stundande bröllopet mellan kronprinsessan Victoria och Daniel.
Uggla
tillhör min dagliga underhållning. Hans blogg innehåller små kåserier och han är så där finurligt elak utan att vara plump. Finess. Där har ni det. Uggla har finess.

Vilket ringmuskeln Johan T Lindwall helt saknar. Jag har funderat jättemycket över hur Expressens chefredaktör - vem det nu var av dem - resonerade när han anställde Lindwall. Ibland skulle det vara roligt att kunna läsa andras tankegångar. För att få ett begrepp. Nu är kanske inte just chefredaktörerna på Expressen speciellt kända för att fatta bra beslut, men för att stilla min nyfikenhet skulle jag vilja veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0