Eight Hour Cream

En av de första sakerna jag införskaffade mig när jag började att flyga för en si sådär tio år sedan, var Eight Hour Cream. Den fanns - och finns förmodligen fortfarande - i varje flygvärdinnas handväska. Det var No Go Item. Man var bara tvungen att ha den. Ungefär som ett certifikat.

Eight Hour Cream har ingen smickrande doft. Inte alls. Den har en ganska påträngade doft som påminner om tjära och är inte på något sätt kyssvänlig.
Men den är bra. Till allt. Torra läppar, fnasiga nagelband och till och med knarrande dörrar.

Ska man dock kyssa någon för första gången, så rekommenderar jag istället ett väldoftande läppglans. Risken är annars stor att det inte blir fler kyssar.


Kommentarer
Postat av: Randy

Vilket bra tips. Ska inhandla den innan jag åker hem från Asien ;)

2009-03-23 @ 10:34:08
URL: http://randys.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaa, har också testat GI förut och fick samma effekt för mig, när man väl kommit förbi dom där jobbiga veckorna så är även sötsuget borta! =)



Hoppas din dag varit bra!



/lifely.blogg.se

2009-03-23 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0