Facebook ändrar. Igen.

Protester kan löna sig. Den senaste tiden har Facebook fått massiv kritik för den nya design som lanserades på sidan för ett par veckor sedan. Denna kritik har nu skaparna tagit till sig och ändrar nu. Igen.
"Er feedback betyder mycket för oss". Ett ödmjukt uttalande.

Själv är jag mest nyfiken på att få veta vart de söta små smeknamnen mina vänner gett mig på sidan tagit vägen. Efter dessa ändlösa ändringar så har dessa spårlöst försvunnit.
Undra om man ska starta en grupp på Facebook för att få dem tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Sophy

svar: Eftersom han är äldst här klarar han inte av att d finns andra som kan göra ett lika bra jobb lr t.o.m bättre. Han försöker göra sig oumbärlig. Förutom d så har han ett gott hjärta haha.

2009-03-26 @ 15:08:27
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Anna

Sant, jag får nog uppdatera listan! Haha:D



Hoppas du får en trevlig helg!

2009-03-27 @ 12:44:31
URL: http://tresmating.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0