Bakelse och U2

Jag fyllde år igår. Jag delar min födelsedag med Lill-Babs och Barbie. Vi tre utgör ett ganska skönt gäng.
Jag blev helt överöst av gratulationer från bekanta på min Facebook-sida och söta Mattias uppmärksammade mig på sin blogg. Galet roligt.

I verkligheten uteblev uppvakningen dock. Jag tillbringade hela måndagen i myskläder med att göra klart min uppgift till skrivarkursen idag. Firade på kvällen med en bakelse.

Gårdagens bästa nyhet var att även U2 kommer till Sverige i sommar. Till Ullevi i Göteborg.
Vi måste skaffa oss en ordentlig konsertarena i Stockholm!
Genast insåg jag att det kommer att kosta mig skjortan att åka fram och tillbaka till Göteborg som en jojo för att se både U2 och Madonna, med konsertbiljetter, resa och hotell. Köpte en Triss-lott (för det är min mänskliga rättighet att ha tur i spel) och vann 75 kronor! Alltid en början.


Kommentarer
Postat av: Trollydolly

Grattis i efterskott!

2009-03-10 @ 12:36:01
URL: http://trollydolly.wordpress.com
Postat av: Förvånad?

Undrar varför ingen gratulerade?!?!?

2009-03-13 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0