Glatt återseende

Jag är den första att erkänna att min försmak för köksredskap är lite överdriven. Kan ursäktas med att den mesta tiden jag tillbringar i mitt hem är just i köket och det är ju där jag får utöva min stora passion: Laga mat (äter den gör jag plikttroget framför tvn).
Under årens lopp har jag samlat på mig en rad olika maskiner och redskap som hör hemma i ett kök. Med blandat resultat. En del är helt livsnödvändiga i vardagen, medans andra har fallit lite i glömska.

I förrgår tog jag fram smörgåsgrillen. Vi talar år sedan den senast fick se dagens ljus. Men vilket glatt återseende det blev! Varm ciabatta med mozzarella, rödlök, tomater, skinka och fransk senap. Ruskigt gott.
Smörgåsgrillen åkte fram ikväll igen!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Låter gott :-)

Svar: jo, det lutar faktiskt åt den för min del också..

2009-03-20 @ 19:02:38
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0