Madonna vill bli mamma. Igen.

Madonna vill adoptera ett barn. Igen.

Jag ställer mig lite kluven i denna fråga.

Å ena sidan kan hennes adoptioner inspirera andra människor att göra samma sak. För behovet finns. Det svälter tiotusentals barn varje dag i världen.
Å andra sidan ställer jag mig frågan hur mycket tid kvinnan - som har "three nannies, an assistent, a driver and a jet" -  tillbringar med dem tre barnen hon redan har. Jag har en känsla av att man inte har möjligheten till så mycket kvalitetstid med barn när man befinner sig på en världsomtäckande turné.
Dessutom blir Madonna 51 i år. 51! Hon är redo att bli mormor snart.


Kommentarer
Postat av: Nisse

Madonna är lika UNG som jag! Vi är födda 1958 bägge två.

Huvudsaken är att man är ung i sinnet brukar jag säga. Jag känner mig i alla fall inte gammal! ;-)

2009-03-29 @ 22:18:25
URL: http://marheden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0