Ny upplevelse

Jag har budgetklippt mig idag. Det innebär att man sitter och väntar i en och en halv timme på sin tur med att läsa gamla nummer av Se & Hör på en drop-insalong i förorten. Men klippningen är billig och man får sig en halvtimmes uppdatering om vad som händer i kommunen.

Mitt hår når inte längre midjan. Det slutar strax nedanför BH-bandet. Välbehövligt, med det var det läskigaste jag har gjort sedan jag drog ut en tand utan narkos. Fast då tvingade jag till mig så mycket lokalbedövning istället att jag dregglade i tre dygn efteråt.

Jag vill gå till en riktig hårstylist någon gång. Som klipper och färgar och analyserar och tar hutlöst betalt. Funderar på om jag ska ge en stylist förtroendet att klippa lugg på mig?
Ljuva i-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: Junibarn

Devils cake? Låter mycket lockande. :)



Starkt gjort. Jag måste hålla med, att ändra frisyr är värre än att operera blindtarmen. Inte för att jag har så vidare värst mycket erfarenhet i något av ämnerna...

2009-03-07 @ 10:38:43
URL: http://interumsren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0