Time off!

Igår skulle jag lösa in en check på banken. Man kan tycka att det inte borde vara en så omständig sak 2009. Men det var det. Fick åka till två banker för att få mitt ärende uträttat. Och min omsorgsfulla planering av dagen haverarade totalt.
Och då slog det mig: Mitt liv består av köer och väntan.

Så nu tänker jag ta ledigt. Ska inte sitta i en enda telefonkö och inte ägna en enda sekund åt byråkrati på tre dagar. Jag ska bara ägna mig åt mig själv. Gör sådant som jag tycker om. Och skämma bort mig själv lite.
Ska börja förmiddagen med att klippa topparna. Sedan ska jag åka en sväng till gymmet. I helgen ska jag ta väldoftande bad, gå på bio, läsa och ha hemma-spa.

Och så ska jag göra min läxa från Skrivarkursen. Jag ska skriva om ett möte.

Några idéer??

Kommentarer
Postat av: A-K

Mötet med Foppa??? :)

Kram/AK

2009-03-06 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0