Bio i helgen

Jag tänker gå på bio i helgen. Ja, det ska jag. Jag ska ta med mig mamma och se Änglar och demoner.

Det lustiga är att jag aldrig kom igenom boken. Det var Dan Browns första, men den släpptes på svenska först efter den kontroversiella Da Vinci-koden.
Jag höll på att lägga ifrån mig Änglar och demoner redan efter första kapitlet då huvudrollsinnehavaren färdas från USAs östkust till Schweiz i något rymdskeppsliknade fordon på bara en timme. Svårt att ta resten av handlingen på allvar efter det.
När jag försökte komma igenom denna bok så låg den förre Påven för döden. Och det var väl i stort det som jag fann intressant med boken eftersom den förklarar hur valet av ny Påve går till.

Men jag ska se filmen i alla fall. Om inte annat för Stellan Skarsgård skull. Han är så härlig! Såg att även han sågade Dan Brown som författare härom dagen i någon tidning.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Var filmen bra? Tog inte heller igenom mig hela boken :P Haha minns delen när huvudrollsinhavaren skulle ta sig från usa till Schweiz på bara en timme..

2009-05-18 @ 16:02:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0