Det blir mord i höst

Jag gjorde det! Efter en snabb överläggning med mig själv (och lite uppmuntran från mamma) så anmälde jag mig till Kriminalromankursen i höst.

Efter någon timme fick jag två bekräftelser från Folkuniversitetet. Till kursen jag ville gå plus en annan - Att skriva sitt eget liv - som jag inte har något som helst intresse av att gå och heller inte har anmält mig till. Klart att det alltid är någonting som ska strula.
Mailade och bad dem bekräfta att det bara är ena kursen jag är anmäld till. Får väl ringa om inte annat i morgon.

Spännande och roligt med en ny kurs att se fram emot i alla fall!


Kommentarer
Postat av: E M M A

SV: Ja, det har du helt rätt i, man får kanske se det som en skrivövning! Det är faktiskt roligt att blogga, även om det går supertrögt vissa dagar, så jag tänker verkligen fortsätta och hoppas du gör det med!

/Emma

2009-05-06 @ 16:47:23
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Lilla O

Låter som en kul kurs! Hoppas att det ordnar sig med anmälan.

2009-05-06 @ 20:43:10
URL: http://lillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0