Låt Daniel vila ut i fred!

Den omställningen som Daniel Westling har fått varit med om de senaste månaderna är nog svår att sätta sig in i. Att officiellt bedömas och övervakas av media och nyfikenheten av befolkningen.
Den här omställningen - i kombination med en mycket allvarlig sjukdom - bevisar bara hur stark han är som person.

Jag tror att Daniel de senaste två dygnen har känt stöd från okända människor som han inte trodde var möjlig. Donationsregistret har fått rekordmånga anmälningar till följd av hans tillstånd. Jag hoppas att han känner vår omtanke.

Men jag hoppas också att han nu är lite skyddad från att läsa alla spekulationer i media och får möjligheten att vila och återhämta sig ordentligt. Han ska ju gifta sig om ett år!

Jag förstår människors oro - det är jag också för det är ett allvarligt ingrepp han har fått gå igenom. Men låt honom vara ifred! Han behöver lugn och ro. Inte uppståndelse. Inte spekulationer i skvallerpressen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0