Nobbad...igen.

Undrar om jag har någon form av rekord att bli nobbad snabbast?
Igår kväll skickade jag in en ansökan som bokningsagent på ett hotell. Tror att det skulle vara ganska roligt och jag är mer än motiverad att jobba. Redan idag på förmiddagen fick jag ett artigt men nekande svar, med motiveringen att de i första hand skulle ta in folk på intervju som hade erfarenhet av deras bokningssystem.

Hur svårt kan det vara att lära sig? Jag är verkligen inget geni när det gäller datorer, men jag har inga som helst inlärningsproblem. Tvärtom. Jag lär mig fort bara någon visar mig hur jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jobbigt läge, som du skriver, så svårt kan det ju inte vara att lära sig :O

2009-05-18 @ 14:14:37
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0