Dygnets timmar räcker inte till

Man blir behagligt trött när man har börjat dagen klockan fem på morgonen och sedan haft nio timmars kurs. Rent av utmattad. Men det gör att jag sover mycket bättre på nätterna. Och roligt har jag ju faktiskt på kursen.

Det enda jag sörjer lite är att jag inte hinner att träna. Det finns ingen ork till det heller. Därför tänker jag ägna helgen åt tunga pass på gymmet för att ta igen allting som jag gått miste om i veckan. Borde ju faktiskt hinna med ett träningspass på fredag kväll också, för då behöver jag ju inte plugga in någonting till dagen efter.

Och så ska jag hinna skriva den sista berättelsen till kriminalkursen på måndag kväll...

Jo... Det är mycket nu. Men väldigt mycket roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0