Honey, I´m home!

Jag har hunnit med att avverka två nätter i Göteborg samt flyga fram och tillbaka till Las Palmas i helgen. Landade på Landvetter i fredagskväll klart över åtta och var lite småhungrig.
Och gissa vad? Jo, på Landvetter är till och med Pressbyrån stängd vid den tiden på dygnet. Inte ens Statoil i närheten av hotellet var öppet - den var nämligen under ombyggnad. Så det blev en dyyyyyr hotellmiddag i fredags (vansinnigt god dock - jag var värd den).

Idag har jag lärt mig följande:
Det tar lika lång tid att ta sig från Bromma flygplats till Arlanda med kollektivtrafiken som det gör att flyga till London.
Nu har jag testat det. Och jag gör aldrig om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0