Nu ska det antecknas!

En av mina ambitioner inför detta år var att använda min almanacka flitigare. Nu blev det inte riktigt så eftersom arbetslösheten inte direkt krävt en noggrann planering av tiden (förutom de fåtal gånger jag blev kallad på intervju då och hade en tid att passa).

Inför nästa år tar jag nya tag. Idag fick jag mina nya almanacka som jag hade beställt. Den är fortfarande rosa (jag verkar inte någonsin komma ur min rosa fas), men den här gången gjorde jag den mer personlig.
Mitt namn står på framsidan (i lila, för att bre på det "tjejiga" ännu mer) och jag har anpassat innehållet (såsom linjerade sidor) efter mina önskemål.
EN dag under nästa år valde jag i min beställning av layouten att markera lite extra:

Den 19 juni.

Där finns ett hjärta och texten "Bröllop".

Personliga almanackor finns att beställa HÄR. Rekommenderas verkligen. Bra pris och snabb leverans. Roligt julklappstips dessutom.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0