Det där var väl inget

Döm av min förvåning när det tog EN minut att dra ut visdomstanden i överkäken - det är exakt 69 minuter kortare tid än vad det tog att få ut en tand i underkäken. På något sätt kändes det så som om jag hade fått maxpuls i onödan.
Jag hade verkligen förberett min på det värsta möjliga - det lät snarare som jag skulle föda barn än att dra ut en tand när jag körde mina profylax-övningar.

Riktigt äckligt blev det först när jag kom ut i friska luften och kände att det rann blod ner i halsen - då höll jag bokstavligt talat på att kräkas. Sitter och tuggar på en blodig tuss nu och är hungrig som en varg.

Låter jag kaxig? Förmodligen - bedövningen har ju inte släppt ännu. Till och med min högra näsborre är bedövad - märklig känsla.



Kommentarer
Postat av: Mias mamma

Skönt att det är över. Blir det soppa för dig ikväll?

2009-10-27 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0