Har jag kommit till himlen?

Jag är väldigt fokuserad när jag tränar. Med andra ord är jag inte speciellt social just då. Ser förmodligen ganska sur ut också. Inte heller har jag så stor koll vilka andra som befinner sig på gymmet samtidigt.
Kort och gott: jag kör en ego-trippad träning. Är bara intresserad av mig själv för stunden.

Idag när jag körde min styrketräning stannade jag upp ett tag för att dricka vatten. Såg mig om lite. Det var bara killar. Och jag.

Ett tag trodde jag att jag hade dött och kommit till himlen. För det är så jag förställer mig himlen. Jag och en massa män.

Efter en stund kom jag på att jag inte hade dött ändå, för i himlen behöver man inte träna för att hålla sig i form. Det gör man med choklad (det är säkert).

Då slog det mig: var är brudarna? I gallerian bredvid och shoppar sig i form?

Fast å andra sidan... det var ganska trevligt att vara ensam flicka i församlingen. Har inte fått så många uppskattande blickar på ett årtionde.

Så: shoppa på ni, tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0