Märklig åkomma

Jag promenerar väldigt mycket. Kör spinning ett par gånger i veckan. Styrketränar. Av den här blandningen av träning kan man bli matt i kroppen, men på ett behagligt sätt. Man känner verkligen att kroppen har fått sig en genomkörare.

I förrgår körde jag ett styrkepass - bröst och triceps. Efter det ett roligt spinningpass.

Igår fick jag oförklarligt ont i högra benet. På utsidan. En sträckning på framsida eller baksida har logiska förklaringar. Men utsidan? Hur är det ens möjligt?

Det värker så pass mycket att jag inte kan ligga på höger sida när jag ska sova. Att vrida sig på natten är en pärs.

Hur lyckas man dra på sig en skada av det här slaget?

Kommentarer
Postat av: Arne

du läste ju vad proffesorn tyckte om motion. Akta dig....

2009-10-06 @ 13:38:06
Postat av: Maria

Han är skogstokig!

Min åkomma har redan gått över av sig själv - det gör inte hjärtinfarkter...

2009-10-06 @ 13:39:54
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0