Sommarkläder i vinter

Ibland känns tidpunkten fel, men det blir rätt ändå.
Idag fick jag HM´s vårkatalog med posten. Lade den åt sidan ett tag för när jag kom hem från gymmet och letade igenom dagens skörd av post var vårkläder inte min främsta prioritering. I den stunden ville jag mest bara äta (tufft pass på gymmet idag med - sådant ökar aptiten markant). Och dessutom känns det lite konstigt att titta på vårkläder när vintern inte ens gjort riktig entré (det tillfälliga snöfallet häromdagen är nästan glömt - idag var det åtta grader varmt på morgonen).

När jag hade ätit, piffat till mig och bakat en sats kanelbullar, satte jag mig ner i soffan och tittade lite ändå i katalogen. Och då slog det mig: Jag kommer ju att behöva sommarkläder hela vintern. Jag kommer ju bara att flyga till varma destinationer och då behöver man inte ta med dig en dunjacka direkt.

Perfekt! Ska kryssa i potentiella inköp ifrån katalogen ikväll.

Kommentarer
Postat av: carina Hult

Ha,ha vad skönt det lät... Varma destinationer, sommarkläder på-dunjacka bort. Kör järnet Maria:)

2009-10-22 @ 21:17:21
URL: http://carinahult.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0