Tjena 2000-talet!

Det kanske inte var den stratgiskt bästa dagen för att testa någonting nytt, med tanke på att hela dagen har varit en olycksdag (nyss fick jag ringa och anmäla mina ickefungerande element IGEN). Men jag har för första gången betalat räkningar via nätet. Två stycken. Alldeles själv.

Jag har med andra ord anslutit mig till 2000-talet.

Ingen ska dock komma och säga att det är bekvämare eller går fortare att betala sina räkningar på nätet. Icke då. Eller så är det helt enkelt så att jag är väldigt snabb på att skriva för hand.
Men med tiden kanske jag jobbar upp tempot på nätet med. Vem vet. Jag har förvånat mig själv förr.

Jag ska sätta mig en stund i soffan nu och läsa. "Gamla stan-morden" är det mest bisarra jag har läst sedan jag kämpade mig igenom "American psyko" för tio år sedan - därför har jag svårt att lägga den ifrån mig. Inte i positiv bemärkelse vill jag tillägga - den är helt makaber. Förklarar när jag har läst ut den.



Kommentarer
Postat av: Lilla O

Grattis till din moderna liv! Ska nog inte läsa just Gamla stan morden då jag sågade den om Östermalm. Samtidigt låter bisarrt lite kul. ;-)

2009-10-13 @ 22:23:57
URL: http://lillaosblogg.wordpress.com
Postat av: Maria

Den blir läsvärd bara på grund av det! Den är både bisarr och makaber - helt hysterisk.

2009-10-14 @ 08:16:38
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0