Ambitionerna var goda

Min tanke idag var att stiga upp klockan halv sex för att ta en powerwalk och hinna hem tills att "Biggest loser" började 8.10. Men jag var helt matt efter gårdagen så jag behövde min sömn. Sov till halv åtta och åt frukost framför programmet istället.
Ska göra ett nytt försök imorgon bitti att ta powerwalken så pass tidigt.

Till frukost idag blev det en smoothie på 1 dl vaniljyougurt, 1 dl minimjölk och 1 dl frysta hallon och blåbär. Sammanlagt ungefär 200 kcal. Det är helt otroligt att någonting som blir så gott är så pass nyttigt - en massa antioxidanter och vitaminer i ett och samma glas. Två kokta ägg blev det också.

Nu ska jag ta min powerwalk som jag inte orkade upp till imorse. Himlen är blå och solen strålar - de allra bästa förutsättningarna för en trevlig motionsstund.


Kommentarer
Postat av: Mie

Åh, är du också en Biggest Loser-fan? DET är jag.. jag börjar alltid mina helgmornar med tillsammans med dem och sen är jag peppad!

Tänk om man fick vara med i ett sånt program...

2009-09-05 @ 09:29:19
URL: http://mies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0