Gäsp!

Om måndagar nu har förvandlats till veckans bästa dag (i alla fall under hösten) så är definitivt tisdagar den värsta. Jag kommer i säng så sent på måndagarna nu att jag är som en zombie dagen efter, utan varken kraft eller ork.
Igår fick jag dessutom traska hem i ett rejält skyfall - under de dryga tre timmarna jag var på kurs hade vädret slagit om helt. Från att ha varit så pass varmt och soligt på eftermiddagen att man kunde ha kortärmat på sig, till iskallt regn och blåst (nästan storm).
Med mig i väskan hade jag ett litet panik-paraply (ironiskt nog inköpt på Pan-ica för tjugo spänn). Det var inte det mest effektiva våtskyddet - kunde lika gärna ha varit utan.
Så jag var dessutom rejält nedkyld igår när jag klev innanför dörren vid tjugo i elva på kvällen.
Jag har haft bättre nattsömn än den jag hade i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0