Grå powerwalk

Att inleda dagen med en rask promenad på 1,5 timme i strålande sol gör under för humör och gör att man är piggare resten av dagen. Att inleda samma promenad när det är grått och regnet vräker ner har inte samma effekt.

Jag väntade ett tag idag innan jag begav mig ut. Vid niotiden hade regnet slutat, det var fortfarande grått och trist men varmt i luften. Jag klarade av hela sträckan utan att få en regndroppe på mig. Skönt.

Undra om inte rädslan för att himlen ska öppna sig och bjuda på en rejäl störskur gör att man går mer intensivt. Jag gick nämligen min vanliga sträcka fem minuter snabbare än vad jag gjorde igår.

Så, ingenting ont som inte har någonting gott med sig?

Min dator är by the way inte tyst längre. Men det var ljuvligt så länge det varade.


Kommentarer
Postat av: Mika

Det är förmodligen en fläkt i din dator som strular. Det är bara att öppna datorn och byta ut. Fläktar till datorer är inte särskilt dyra. Be någon i din manliga bekantskapskrets göra detta åt dig. Du behöver inte lämna in din dator för detta skitproblem.

2009-09-02 @ 19:47:45
URL: http://mikaaalto.blogspot.com
Postat av: Maria

Det är damm i den. Har haft den på rengöring tidigare hos en bekant. Men jag har nog inte tillräckligt med charm, för det är ingen som har tid...

2009-09-02 @ 21:27:14
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0